FAQ

Har I en fysisk butik, eller er det udelukkende en online butik?

SengeSegmentet er udelukkende en online butik. Vi mener, at besparelsen ved ikke at have nogle fysiske butikker kommer vores kunder til gode. Netop af den årsag tilbyder vi fordelagtige priser, en fantastisk kundeservice samt GRATIS levering og montering.

Efter mange års erfaring med fysiske sengebutikker har vi valgt udelukkende at eksistere online! Du kan nu drage fordel af vores sengeeksperter, som har arbejdet i butikker i mange år og herved være sikker på, at du ender op med den helt rigtige seng til dine behov til en billig pris.

Hvordan foregår levering og montering af sengen?

Hos SengeSegmentet er både levering og montering af din nye seng ganske GRATIS. Vi har et utrolig erfarent leveringsteam, som sørger for både levering og montering.

Hvordan foregår processen, efter jeg har bestilt en seng?

Processen, efter du har bestilt en seng hos SengeSegmentet, foregår på følgende måde:

  • Du får en e-mail, der bekræfter, at vi har modtaget din ordre.
  • Herefter gør vi produktet klar til levering/producerer produktet afhængigt af, om det er en bestillingsvare eller en lagervare.
  • Vores leveringsteam vil tage kontakt til dig. Her vil I sammen aftale en specifik dag og et specifikt tidspunkt for levering af din nye seng.
  • Vores leveringsteam kommer forbi dig med sengen. De sætter din nye seng op og rydder naturligvis altid op efter sig selv. Leveringsteamet tager først afsted, når du er tilfreds!

Kan jeres leveringsteam også tage min gamle seng med?

Det kan du tro! Vi kan sagtens afmontere sengen og tage den med os. Du skal dog huske at informere os om dette, så leveringsteamet har mulighed for at få planlagt dette i deres rute.

Kan min seng blive leveret på et bestemt tidspunkt?

Er du kun hjemme på nogle bestemte dage og tidspunkter? Det er intet problem! Når vores leveringsteam kontakter dig vedrørende levering, skal du bare huske at informere dem omkring dette, hvorefter leveringsdagen og tidspunktet bliver planlagt nøjagtigt efter dine ønsker og behov.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har købt en forkert seng?

Hos SengeSegmentet får du 30 dages gratis ombytningsret, da vi ønsker at være helt sikre på, at du ender med en seng, som du nyder at sove i. Vælger du at gøre brug af vores ombytningsret, afhenter vi den gamle madras og leverer samtidigt også den nye uden ekstra betaling.

Er du i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi sidder klar på telefon (93 30 99 09), på mail (info@sengesegmentet.dk) og på live chat.

 

Copyright © 2019 Sengesegmentet